Przy zakładaniu firmy musisz mieć adres do rejestracji. Wykupując nasz pakiet możesz natychmiast używać go jako adres dla Twojej działalności.
Udostępniamy Twojej firmie prestiżowy adres w centrum Warszawy, to jest Plac Bankowy (Metro Ratusz Arsenal).
Dokładny adres: Aleja Solidarności 68/121, 00-240 Warszawa (podlega pod I Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście)
Od momentu, w którym wykupujesz nasz pakiet, nasz adres staje się Twoim adresem. Możesz umieszczać go na wizytówkach, na swojej stronie, w dokumentach, regulaminach etc.
Listy zwykłe będą przekierowane automatycznie na Twój domowy adres przez Pocztę Polską (przygotujemy odpowiednie dokumenty).
Listy polecone będą czekać na Ciebie na poczcie przy ul. Senatorskiej 40 (200m od Metra Ratusz Arsenał). Poinformujemy Cię o AWIZO, jak tylko je otrzymamy.
W przypadku listów poleconych czas na odpowiedź (zazwyczaj 7 dni) liczy się od momentu odebrania listu, dlatego nie odbieramy listów w Twoim imieniu, by nie startować biegu spraw zanim dowiesz się, co jest w środku!
Warto też skorzystać ze skrzynki e-Doręczeń by nie biegać na pocztę w przypadku listów z urzędów.
Potrzebujesz pomocy? Odezwij się do nas przez aplikację mobilną o dowolnej porze dnia lub nocy. Sprawdzimy i odpowiemy na Twoje pytania tak szybko, jak to możliwe.
Od innych biur różnimy się tym, że:
Zawarcie z nami umowy dzieje się przez internet poprzez wypełnienie prostego i szybkiego formularza.
Pierwsza jak i kolejne płatności dzieją się automatycznie co miesiąc po podpięciu karty płatniczej.
Jest to model subskrypcyjny, który działa tak samo jak na Netflixie, płacisz co miesiąc bez konieczności przypominania sobie o terminach!
Jeżeli masz wątpliwości i chcesz przetestować nasze biuro, możesz wykupić naszą usługę nawet tylko na miesiąc.
Comiesięczna subskrypcja pozwala Ci w każdej chwili zrezygnować.
Jesteśmy jednym z najlepszych biur wirtualnych i chcemy stale się rozwijać wiec jesteśmy też otwarci na Twoją opinię. A jeżeli nie spełnimy Twoich oczekiwań – zwrócimy Ci pieniądze nawet do 90 dni! Przez ten czas masz możliwość sprawdzić nasze usługi pod każdym względem.
Od biura wirtualnego warto oczekiwać kilku rzeczy:
Jeśli zastanawiasz się nad Biurem dla MiŚa – to warto zweryfikować punkt 6 – czy będzie „chemia” między nami. Wszystkie inne spełniamy i pilnujemy…
I CHCESZ TO ZROBIĆ PORZĄDNIE
Przy zakładaniu działalności gospodarczej, fundacji, spółki lub innego podmiotu trzeba mieć adres tej firmy.
Taki adres należy podać przy rejestracji. Usługa wirtualnego biura dostarcza taki adres. Naszym zadaniem jest upewnić się, że Twój adres jest w pełni legalny.
Od momentu wykupienia naszego pakietu, możesz wszystkim urzędom, na wizytówkach i stronie
WWW podawać nasz Warszawski adres: al. Solidarności 68/121, 00-240 Warszawa (Śródmieście)
Wejdź na naszą stronę i wybierz interesujący Cię pakiet:
Jeśli coś będzie niezrozumiałe albo będziesz potrzebować więcej informacji – zadzwoń do nas, – chętnie podpowiemy.
Wykup interesujący Cię pakiet.
Od tego momentu możesz śmiało korzystać z adresu.
Dalej system Cię poprowadzi. Poprosi o potwierdzenie maila i dodatkowe dane. Bazując na nich przygotujemy papierologię.
Jeśli coś będzie niezrozumiałe albo będziesz potrzebować więcej informacji – zadzwoń do nas, – chętnie podpowiemy. (22) 37 84 750
TAK! Nasze wirtualne biuro jest w 100% legalne.
Rejestrując się u nas możesz śmiało rejestrować się do VAT.
Mamy duże doświadczenie w obsłudze pierwszej, obowiązkowej, kontroli VAT.
Nasz adres podlega pod Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście.
Ten urząd jest bardzo efektywny w wyłapywaniu „karuzeli” i łagodny dla uczciwych, dlatego nie mamy u siebie „szemranych firm”.
W kilku prostych krokach:
Następnego dnia roboczego przygotujemy, wydrukujemy i podpiszemy wszystkie dokumenty które wyślemy Ci pocztą (Robimy to dalej w wersji papierowej bo Urząd lubi tzw. „mokrą pieczątkę” )